اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

3 نکته مهم در ایجاد محتوای جذاب

Collapse
X
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • 3 نکته مهم در ایجاد محتوای جذاب

    اگر شما یک مدیر وب هستید یک مسولیت مهم شما بازاریابی اینترنتی است و مهمترین کاری باید به طور پیوسته انجام بدید تولید محتوا است. این*طور که به نظرمی آید کار زیادی برای انجام دادن دارید. برای تحقیق کردن، پایه*ریزی و نگهداری، بهینه*سازی و فعالیت*های بازاریابی، زمان برای شما نمی*ایستد و سریع*تر ازآنچه فکر می*کنید می*گذرد. ممکن است شما کارهای دیگری به جز تولید محتوا نیز داشته باشید و نتوانید فرصت زیادی را صرف تولید محتوای ارزشمند کنید. شاید یک بازاریاب وابسته (Affiliate Marketer) بودن برای شما یک شغل تمام*وقت نباشد و شما نسبت به یک شغل دیگر مسئولیت و تأکید بیشتری داشته باشید.شاید شما یک اعتیاد نسبت به دنیای فوتبال دارید و اخبار 20 لیگ مختلف فوتبال را به همراه تیم*ها و بازیکنانش دنبال می*کنید. یا شاید توجه زیادی به یک فرد یا خانواده خود دارید. پس با این وضعیت یک بازاریاب چگونه می*خواهد روی کار خود تمرکز کند و بتواند به*خوبی محصولات شرکت را به فروش برساند و یا تولید محتوا انجام دهد؟ به همین منظور ما 3 نکتۀ بسیار مهم و درعین*حال ساده را برای این*که یک بازاریاب بتواند روی کارش تمرکز داشته باشد و زمان و انرژی*اش را مدیریت کند، در نظر گرفته*ایم.



    1. همانند یک رئیس به کار خود نظارت داشته باشید و معاون خود باشید.

    فعالیت بازاریابی یک رقابت است و برای رسیدن به شرایط مناسب در کار مسیر سختی در پیش رو می*باشد. لازمۀ آن صرف زمان، انرژی و خلاقیت است. اگر شما نتوانید یک فضای خلاقانه و پویا در کار خود فراهم کنید، شاید شخصی دیگر بیاید ، جای شمارا بگیرد و آن کار را انجام دهد.
    به فرض مثال یک محصول جدید در دنیای تکنولوژی و دیجیتال را در نظر بگیرید که در سطح جهان عرضه*شده است. اگر شما نتوانید با زبان خودتان و سبک و شیوۀ خودتان آن محصول را بازاریابی کنید ، شخص دیگری این کار را می*کند. شما باید با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرارگرفته است برای آن محصول زمینه*سازی و محتوا سازی کنید. مثلاً اگر محصول یک گوشی موبایل یا برنامه*های آن است باید راجع به جزئیات و اطلاعاتی که مربوط به آن می*شود فعالیت کنید و در رابطه با آن محتوا سازی کنید.
    شما محتوای کس دیگری را نمی*دزدید، تأکید می*کنیم، شما محتوای کس دیگری را نمی*دزدید. شما می*بایست محتوای مخصوص به خودتان را با توجه به محتوای اصلی محصول ارائه کنید. درواقع شما اطلاعات را راجع به آن محصول گسترش می*دهید و راجع به آن توضیحات بیشتری ارائه می*دهید تا بتوانید روی مشتری*هایتان تأثیر مثبت بگذارید. اینگونه نظارت و تولید محتوا که توسط شما انجام می*شود به شما این اجازه را می*دهد تا سریع*تر و راحت*تر در کار خود پیشرفت کنید و از دیگران در این رقابت جلو بزنید.





    2. در به*کارگیری اطلاعات شهامت کافی داشته باشید.

    به محتوای بازاریابی خود مثل یک دودکش غول*پیکر نگاه کنید. به*منظور پیدا کردن بهترین محتویات برای نظارت و الهام گیری از ایده*های خود می*بایست یک سری از اطلاعات در سطح بالاتر قرار بگیرند و از ایده*های دیگر جدا شوند. مثل یک قیف یا دودکش شما باید از میان اطلاعاتی که جدا کرده*اید مقداری را برگزینید که این کار ، کار آسانی نیست و زمان زیادی طلب می*کند و فعالیت بازاریابی و تجارت شمارا به تأخیر می*اندازد.



    شما باید در برخورد با اطلاعات و گزینش آن*ها در کار به*سرعت عمل کنید تا بتوانید زمان و انرژی خود را کنترل کنید. اینها کارهایی است که باید انجام دهید :

    1- ورودی*ها را متمرکز کنید: به این شکل که یک ایمیل یا فضایی را ایجاد کنید و آن را فقط برای کار بازاریابی خود اختصاص دهید و مطمئن شوید که همۀ داده*ها و ورودی*ها به آن ایمیل فرستاده می*شوند. هرچند وقت یک*بار به آن سر بزنید و آن را سازمان*دهی و سامان*دهی کنید و اطمینان حاصل کنید که در آن مکان فقط اطلاعات کاری شما حضور دارند و این اطلاعات به دست شخص دیگری نخواهد افتاد.

    2- گردآوری و جمع*آوری اطلاعات در فضای ابری (سرورهای ابری): ایده*ها و محتویاتی که در ایمیل شما جمع می*شوند را با سه روش دسته*بندی و طبقه*بندی کنید:
    دسته اول: مناسب
    دسته دوم: شاید مناسب / برای زمانی دیگر
    دسته سوم: نامناسب
    آن دسته از ایمیل*هایی که در دسته سوم (نامناسب) هستند را پاک*کنید. سپس یک لیست از دسته اول (مناسب*ها) و دسته دوم (شاید مناسب / برای زمانی دیگر) تهیه کنید. حالا شما با این لیست ، ایده*هایی که آمادۀ به*کارگیری هستند را در اختیاردارید و می*توانید از آن*ها در فرصت*های مناسب پیش رویتان استفاده کنید. برای این*که این فهرست*ها همیشه و همه*جا در دسترس شما باشند ، می*توانید آن*ها را در سرورهای ابری ذخیره کنید.



    3. به ارزش کارتان بی افزایید.

    همۀ محتویات و مضمون*هایی که توسط خلاقیت شما ایجاد شده*اند زمانی ارزشمند و معتبر می*شوند که خودتان به آن*ها ارزش دهید. نیازی نیست که شما محتویات و مضمون*هایی خلق کنید که مردم را ملزم به*عوض کردن زندگی و یا کارشان و یا استراتژی زندگی*شان کند؛ بلکه شما باید به بازدیدکنندگان خود حس اعتماد بدهید و آن چیزی که واقعاً به سود آن*ها می*باشد را ارائه کنید. در این حالت اگر چیزی را پیشنهاد می*کنید مطمئن باشید که این پیشنهاد به*طوری ارائه می*شود که خوانندگان با خواندن آن، شمارا مسئول و دلسوز بدانند. در صورت خوب نبودن این پیشنهاد*ها احتمالاً خوانندگان و بازدیدکنندگان خود را به*صورت پی*درپی از دست خواهید داد. هنگامی*که در حال خلق کردن ایده*ای جدید هستید ، از خود بپرسید آیا این اطلاعات می*توانند به*قدری جالب باشند که خواننده*ها را مجاب به خواندن کند؟ یا این*که فقط طبق عادت روزانه یا هفتگی در حال ارسال چنین مطالبی هستید؟ یا به*عبارت*دیگر این کار را از روی اجبار انجام می*دهید؟
    به ارزش محتویات کارتان بی افزایید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و در کارتان موفق شوید. در غیر این صورت نتیجه خود گویای کار شما خواهد بود.



    به سمت جلو حرکت کرده و خلاقیت به خرج دهید :

    حواستان جمع باشد که در دنیای اطلاعات و بازاریابی*ها غرق نشوید. خیلی ساده احتمال دارد انرژی شما به هدر برود. درواقع به*جای اینکه این انرژی صرف خلاقیت*های فردی شود، با این کارها هدر می*رود. باشهامت و استراتژی پیش بروید و به تحقیق و خلق محتویات خودتان در مارکتینگ بپردازید و برای خود مشکل سازی نکنید. کارتان را باارزش*تر از پیش کنید و برای کاری که می*کنید احترام و ارزش قائل شوید.

    آموزش بازاریابی
صبر کنید ..
X